SOL·LICITUD PER A L'EQUIVALÈNCIA DEL GRAU ACADÈMIC DE DOCTOR O DOCTORA

Passos a seguir per realitzar la tramitació electrònica

Passos tramit

Dades personals

Dades de contacte

Les comunicacions de resposta a aquesta sol·licitud es portaran a terme per mitjans electrònics a l'adreça institucional en cas de membres de la UPC i a l'adreça electrònica indicada en aquest formulari per a les persones que no formin part de la comunitat universitària.

Detalls de la sol·licitud

i el títol de DOCTOR PER LA UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA

Documentació adjunta

Adjunteu en format electrònic (grandària màxima 19 MB) els documents necessaris per a la tramitació. Cada fitxer ha de correspondre a un document. No adjunteu més d'un document en el mateix fitxer.

Escriviu l'URL de la vostra tesi o adjunteu-lo al final del formulari.

Aquests documents es poden presentar en format .pdf per correu electrònic abans d'haver estat legalitzats o traduïts (si cal), per a la revisió de la sol·licitud.

Si el resultat de la sol·licitud d'equivalència és favorable, caldrà presentar els originals en paper legalitzats i traduïts, si s'escau, al Servei de Gestió Acadèmica de la UPC, amb còpies d'ambdós documents. Aquest tràmit és indispensable per poder rebre la credencial de doctor.

PDF (màxim 19Mb)

Informació sobre legalització i traducció de documents: vegeu http://doctorat.upc.edu/en/academicmanagement/degrees-and-documents-legalisation?set_language=en

PDF (màxim 19Mb)

Jo, el sotasignat, declaro sota la meva responsabilitat que: