Equivalència del grau acadèmic de Doctor o Doctora - Sol·licitud

Passos a seguir per realitzar la tramitació electrònica

Passos tramit

Dades personals

Dades de contacte

Les comunicacions de resposta a aquesta sol·licitud es portaran a terme per mitjans electrònics a l'adreça institucional en cas de membres de la UPC i a l'adreça electrònica indicada en aquest formulari per a les persones que no formin part de la comunitat universitària.

Informació

Si us plau, tingueu en compte que:

• L'equivalència d'un títol estranger de doctor té associada una taxa de 218,15€.
  • Els originals del títol i del document identificatiu s'han de presentar a la persona responsable del tràmit en algun punt del procés. Aquest és un requisit indispensable per obtenir el certificat.

Detalls de la sol·licitud

i el títol de DOCTOR PER LA UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE CATALUNYA

Documentació adjunta

Adjunteu en format pdf (grandària màxima 19 MB) els documents necessaris per a la tramitació. Cada fitxer ha de correspondre a un document. No adjunteu més d'un document en el mateix fitxer.

Si el resultat de la sol·licitud d'equivalència és favorable, caldrà presentar els originals legalitzats i traduïts, si s'escau, al Servei de Gestió Acadèmica de la UPC. Aquest tràmit és indispensable per poder rebre la credencial de doctor.

PDF (màxim 20 MB)

Informació sobre legalització i traducció de documents: vegeu https://doctorat.upc.edu/ca/futurs-doctorands/acces-i-admissio/legalitzacio-de-documents-expedits-a-lestranger

PDF (màxim 20 MB)

Cal indicar el repositori públic o lloc web on estigui publicada la tesi doctoral. Només si aquesta no és accessible s'haurà d'annexar-ne un exemplar.

ZIP (màxim 375 MB)

La UPC es reserva el dret de sol·licitar documentació complementària en cas de ser necessari.

Jo, el sotasignat, declaro sota la meva responsabilitat que: