Convocatòria d’ajuts de formació de professorat universitari per a la realització de la tesi doctoral a la UPC, FPU-UPC 2023 - Sol·licitud

Passos a seguir per realitzar la tramitació electrònica

Passos tramit

Els apartats marcats amb * són obligatoris

Dades personals

Dades de contacte

Les comunicacions de resposta a aquesta sol·licitud es portaran a terme per mitjans electrònics a l'adreça institucional en cas de membres de la UPC i a l'adreça electrònica indicada en aquest formulari per a les persones que no formin part de la comunitat universitària.

Altres dades d'interès

Introduïu la vostra data de naixement

Indiqueu si entre l'1 de gener de 2016 i el 31 de desembre de 2017, i després d'haver superat els estudis per accedir al programa de doctorat, s'ha complert qualsevol supòsit d'excepcionalitat relacionats a la convocatòria (art.7).  En cas afirmatiu, recordeu adjuntar el document acreditatiu de l’excepcionalitat a l'apartat de documents annexos.

Dades referents als estudis cursats

Titulació 1

Escolliu una opció si és UPC. Si no és UPC, ompliu els dos camps posteriors.

Important: Cal emplenar obligatòriament aquest camp. No s'acceptaran les sol·licituds que no incloguin aquesta informació.

Titulació 2

Escolliu una opció si és UPC. Si no és UPC, ompliu els dos camps posteriors.

Programa de Doctorat

Altres beques o ajuts

Indiqueu el nom del programa d’ajuts

Observacions/Comentaris

Documentació adjunta

Adjunteu en format electrònic (grandària màxima 19 MB) els documents necessaris per a la tramitació. Cada fitxer ha de correspondre a un document. No adjunteu més d'un document en el mateix fitxer.

Adjunteu el model de document que trobareu a la pàgina web de la convocatòria complementària 2023.

Currículum vitae

PDF (màxim 20 MB)

Adjunteu l'expedient acadèmic de la titulació NO UPC 1 (si s'escau) No s'ha triat cap fitxer

PDF (màxim 20 MB)